Wat is ongeveer de leeftijd voor een vakantie in Albufeira?

Wij willen met een groep vrienden onze vakantie gaan vieren in Albufeira de jongste is 16 de oudste 18

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
6.6K

Antwoorden (6)

Het ligt helemaal aan de ouders. De ene ouder vindt het met 16 al prima terwijl de andere ouder het met 18 nog verbiedt.

Zolang je nog thuiswoont zul je je ouders dus moeten overtuigen. Er zijn er genoeg in die leeftijd die op vakantie gaan, maar sinds Oh Oh Cherso zijn ouders wat angstiger om hun pubers zonder begeleiding te laten gaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16 Lijkt me een prima leeftijd. Maar waar haal je op die leeftijd het geld vandaan? dat wordt veel werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet? Elke Nederlandse jongeren gaan naar Spanje. En als je met GoGoTours gaat zitten jullie wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een is volwassen met 16 jaar,de ander een kind,volwassen toont of iemand zich zonder toezicht kan gedragen.
Albufeira in Portugal is puur touristisch,ik weet dit want woon al 27 jaar in Portugal,heb gekke dingen gezien van vrouwen en mannen die wel vijf en twintig waren of meer
ligt aan de tijd(maand) dat ze met vakantie gaan Portugal is mooi en aardige mensen,in de zomer is het beter aan de kust,in het voor en na jaar lekker aan de spaanse grens zo is de west kust mooi en minder touristisch prijzen leuk 1 euro voor een biertje,tien km. binnen land 60-70 cent eten 6,00 tot 10,00 euro veel vakantie plezier meer vragen anatevka@iol.pt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe is Albufeira voor iedereen geschikt maar de gemiddelde leeftijd ligt wel ongeveer rond de 35 jaar. Jullie leeftijdscategorie is meer te vinden aan de costa´s van Spanje en Rimini in Italie. Groeten Annemarie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://surprisetickets.nl/reizen/720-albufeira-uitgaan

Is leuk daar. Mensen vanaf 16-50 zie je daar. Je kunt er lekker uitgaan, 't is er gezellig, scootertje huren en de omgeving in. Zeker met een stel vrienden.
Lees erover op sites dan ben je een beetje voorbereid en heb je een idee wat je allemaal wilt gaan doen.