Wie heeft er ervaring met het openbaar vervoer in Marokko?

Wat kost het om vanaf Vliegveld Agadir naar Marrakech te reizen? Met de bus of trein? Een Grand Taxi wat kost dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

Over het algemeen kun je het beste met de trein reizen. Het treinnetwerk is beperkt maar ik denk dat het mogelijk moet zijn om van Agadir naar Marrakech te reizen per trein.

Wat een Grand Taxi kost hangt af waar en wanneer je ergens bent. Ook zijn je handelsskills van invloed :) Kijk eens bij de bron pagina waar je de verschillende vervoers mogelijkheden kunt bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag 1: heel veel Marokkanen en ik
vraag 2: bus, er rijdt geen trein tussen Agadir en Marrakech
vraag 3: hangt van de afstand af en het aantal passagiers dat meegaat. Reken op minstens 1200 voor een hele taxi, minder als er meer mensen meegaan. Ik zou je afraden met een grand taxi van Agadir naar Marrakech te gaan, de bus is comfortabeler en goedkoper.
Maar je moet nog wel van het vliegveld naar het busstattion.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie kaartje spoorwegnet. De stippellijnen zijn busverbindingen.