moet je eigen paspoort hebben om te reizen buiten europa?...

Hallo iedereen.
ik heb een vraag,
ik wil in december met mijn oom naar iraq reizen
voor 4weken...
allen ik sta ingeschreven in de paspoort van mij ouders
en heb geen eigen paspoort kan ik dan gewoon met mijn ID en toestemmig van mij ouder mee reizen?
of hoe moet dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Nee je mag niet reizen met het paspoort van je ouders.
In 2012 kunnen er geen bijschrijvingen gedaan worden en moet ieder over zijn eigen reisdocument beschikken.
Dus gewoon een paspoort voor je eigen aanvragen als je jonger als 18 bent goedkeuring van je ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee dat zal niet gaan

Toegevoegd na 16 minuten:
Ja je zult met toestemming van je ouders een paspoort moeten aanvragen
13 jaar geleden
Volgens mij, moet je het paspoort bij je hebben waarin ja staat ingeschreven. Dus het paspoort van je vader meenemen.
13 jaar geleden
nee je zult zelf een id kaart of paspoort aan moeten vragen
je kunt eventueel wel je vaders paspoort meenemen maar als hij door omstandigheden naar het buitenland zou moeten dan kan hij niet gaan omdat jij zijn paspoort hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
ID kaart is daar niet geldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paspoort dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet pa dan geen paspoort in bezit hebben in Nederland?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij een rijbewijs heeft om zich te legitimeren niet nee
Nee, je hebt zeker weten je eigen paspoort nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet je moet een paspoort hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je mag absoluut niet met het paspoort van een van je ouders reizen zonder dat deze erbij zijn. je moet zelf een paspoort aanvragen en je hebt toestemming nodig van je ouders om mee te mogen met iemand anders dan je ouders. zorg dat je ruim de tijd hebt om je paspoort aan te vragen en zorg voor pasfoto's enzo.. kijk op de site van je gemeente