Welk land is het meest favoriet voor Nederlanders om een tweede huis te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://tweedehuis.startpagina.nl/

Veel landen maken reclame voor het daar aanschaffen van een tweede huis. Er is op tv wel eens een programma geweest over het kopen van een tweede huis in het buitenland. Spanje was toen favoriet, gevolgd door Frankrijk.
Persoonlijk lijkt me de bereikbaarheid een voorwaarde om er van te kunnen genieten. Wat iemand hier al schrijft. Er tussendoor ook even naar toe kunnen gaan.
Het met de auto bereikbaar zijn ook voor korte vakanties en lange weekenden, dan heb je er echt plezier van.
Voor senioren wordt het een ander verhaal. Die kunnen rustig langer weg en dan zal vliegen ook niet een probleem zijn. Voor hen is Spanje favoriet, vanwege het overwinteren en het milde klimaat in de winter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Frankrijk. Goed weer en op rij-afstand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar een tweede huisje gewoon in Nederland is volgens mij nog populairder.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens deze link bestaat de top-3 uit Frankrijk, Spanje en Nederland.
bamibal
13 jaar geleden
Je hoort ook veel mensen die naar Zweden gaan vanwege de goedkope huizen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spanje of in ons geval op Bali