Hoe root je Samsung Galaxy s Advance
Hallo mensen
Ik zou graag mijn s advance rooten naar andriod 2.3.6 met nederlands talige menu
Laat me iets weten
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Telefoons. Vragen over abonnementen, apps en mobiele telefonie vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Hallo mensen
Ik zou graag mijn s advance rooten naar andriod 2.3.6 met nederlands talige menu
Laat me iets weten
Als ik hem op wil laden als hij uit staat gaat hij weer aan.
Kan ik hem ook opladen als hij uit staat?
Als ik hem oplaat en dan uitzet laad hij wel op maar blijft het scherm zwart, is dit er wel goed voor?
Ik heb iOS 7.0.3
Ongeveer 5 maanden geleden was mijn telefoon gevallen. Er moest een nieuw schermpje in, dus had ik mijn telefoon naar de 06shop gebracht in Vlaardingen. Na 3 maanden gewacht te hebben had ik mijn telefoon eindelijk terug, maar ik was wel meteen €300,- armer.
Tijdens mijn vakantie, nog geen week later, liet ik aan vrienden zien dat de telefoon waterdicht moest zijn. Ik deed hem in een glas en ik zag het leven uit de telefoon weg vloeien. Waterdicht was die van mij niet meer na reparatie. De winkelmedewerker van 06shop vertelde dat ik wel al mijn klepjes dicht had omdat hij dat kon zien aan de kussentjes maar er wel water in het toestel zat. Conclusie: Sony heeft het scherm niet goed gemonteerd. Mijn telefoon heb ik nu dus voor de tweede keer naar Sony laten versturen en wacht alweer 4 maanden, ik heb hem nog steeds niet terug. terwijl ik wel de 69 euro per maand betaal. Ik heb contact met een meneer van sony facebook en deze verteld mij steeds dat ze er mee bezig zijn. Maar het kan toch niet zo zijn dat door een fout van sony ik al 4 bijna 5 maanden op mijn mobiel wacht? WAT KAN IK DOEN?
Ik ben teleurgesteld in Sony Mobile NL.
Ik wi een LG G2 halen, maar de 32 gb versie komt pas eind November in Nederland, is deze website betrouwbaar? http://www.redcoon.nl/search/?searchVar=LG+G2&catid= , vaak zijn bij zulke bedrijven, de toestellen Duits, zal dat problemen geven? kwa extra apps, taalkeuzes en firmware Updates? er staat bij: Simlockvrij, maar vraag het toch even.
Bedankt
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing