Hoe root je Samsung Galaxy s Advance

Hallo mensen
Ik zou graag mijn s advance rooten naar andriod 2.3.6 met nederlands talige menu
Laat me iets weten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hoi,

Let op! Dit is alleen voor mensen die weten wat ze doen! Dus bent u niet bekent met rooten? Doe dit niet!
Let op! Uw garantie verloopt!
Let op! Dit is zonder Custom Recovery

Nu de procedure

1. Download GT-I9070-root.rar, en pak het ergens uit op je lokale schijf.

2. Van spullen die je hebt uitgepakt open Odin3 v1.83.exe

3. Ga vervolgens op uw telefoon naar: Toepassingen: -> Ontwikkeling en controleer of USB Debugging en Alternative locatie aan staan.

4. Schakel de telefoon uit en weer aan in de Download-modus(Volume Down + Home knop + uit-knop), wacht tot er een aantal vreemden schermen voorbij komen, stop de usb-kabel er in kies “Continue”.

5. Wacht nu todat odin uw telefoon herkent. Het kan een tijdje duren de eerste keer, als je problemen hebt zoeknaar samsung drivers op het internet, of instaleer ze via Kies

6. Onder PIT file selecteert u GT-I9070_EUR_XX_8G_20111220_KL6.pit, deze heeft u toestraks uitgepakt.

7. Onder PDA kiest u rootkernel.tar.md5.

8. Kijk dan welke opties aan staan, zorg dat alleen Auto Herstart(Auto Restart) en F.Reset time aan staan.

9. Als dit is ingesteld drukt u op Start en wacht tot de telefoon is herstart.

10. Nu herhaal de stappen vanaf 4 tot 9, met een uitzondering bij stap 7 nu kiest u xxld1.tar.md5 inplaats van rootkernel.tar.md5.

11. Nu download en installeert u Superuser en Busybox van de Play store.

12. Flash nou weer de stock "kernel" terug. Deze kernel kun je hier downloaden

Nogmaals let op! Ik ben niet verantwoordelijk voor het Bricken van uw telefoon. En u moet weten dat uw garantie verloopt!

Gr,
MaartenvL
PS: Als je de bron opent kunt u de bestanden downloaden. De maker van dit bericht heeft ook een tweede post geplaatst, die is makkelijk zegt hij zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarvoor had ik wel met odin mijn gsm geflah naar 2.3.6 draaitde op jelly bean. Na de update was die zeer traag, dus besloot ik hem weer te zetten op 2.3.6. Nu heb ik andriod 2.3.6 maar zonder een Nederlands talige menu. Iemand een oplossing ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry dat weet ik op dit moment niet, misschien nieuwe vraag maken?
Veel succes nog!