Kan ik mijn iPhone 5 opladen wanneer deze uit staat?

Als ik hem op wil laden als hij uit staat gaat hij weer aan.
Kan ik hem ook opladen als hij uit staat?
Als ik hem oplaat en dan uitzet laad hij wel op maar blijft het scherm zwart, is dit er wel goed voor?
Ik heb iOS 7.0.3

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K

Het beste antwoord

ik heb het net even geprobeerd, hij gaat vanzelf weer aan als je hem aan de pc usb poort hangt en ook als je hem aan de standaard oplader hangt.
ik heb dit geprobeerd met een iphone 4s
ik denk dat er geen verschil is met iphone 5
Alleen de power consumptie zal wellicht wat lager zijn omdat als je verder niets doet De sim etc gewoon uit is dus wellicht laad hij toch iets sneller
maar helemaal uit kan dus niet
Het scherm wordt gewoon zwart als normaal

Als je hem uit zet nadat je hem aan de lader hangt wacht dan even totdat itunes klaar is met zijn synchronisatie, lijkt me beter

of hij dan laadt ? ik denk het niet, maar je kan het gewoon proberen voor zeg maar 20 min dan kun je kijken of het % hoger is
capthavoc