Ik heb een samung mobiel alleen hij laad niet meer op, maar het ligt niet aan de mobiel zelf. Wat nu?

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik bedoel het ligt niet aan de oplader.

Toegevoegd na 5 minuten:
iK HEB AL ENKELE OPLADERS GEPROBEERD OOK DAT LUKT NIET.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

dan ligt het waarschijnlijk aan de adapter of het snoertje. het beste is dan om een nieuwe oplader te kopen en dan hoop ik voor je dat het opladen weer goed gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan zou ik naar samsung bellen/mailen om te vragen wat het is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als andere laders ook niet werken zal een nieuwe lader ook niet veel verschil maken .andere accu zal probleem oplosssen
Heb ik ook ooit gehad je moet dan de batterij /accu vervangen