Ik krijg de foutmelding "Kan de media niet afspelen" op mijn Samsung Galaxy, wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb sindskort een Samsung Galaxy S Plus overgenomen van een kennis, maar als ik een filmpje van Twitter wil afspelen, dan krijg ik de volgende melding "Kan media niet afspelen". Zelf opgenomen fimpjes kan ik echter wel afspelen. Ik heb AndroidAssistant al geinstalleerd, maar helaas werkt dit niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan is het bestandsformaat verkeerd. Op je pc zetten en converteren naar .avi of .mpeg dan moet het lukken als het goed is. Succes!

Antwoorden (1)

Installeer be MC videoplayer of VIC voor Android.
Kans is groot dat het dan werkt.

Toegevoegd na 32 seconden:
Be = bv