welke kaart spellen heb je voor je bb ik heb allen poker op me bb daar heb ik niet veel aan

Wie weet welke spellen er nog meer zij voor je bb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Amadea
12 jaar geleden
Voor anderhalve euro koop je in een winkel een dubbel pakje kaarten. Kan je álle spelletjes spelen die je maar wilt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spider en freecell zitten er bij mij standaard op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okey ja zo kan het ook ja dankjewel

Antwoorden (1)

op deze site staan allemaal kaart spelletjes http://appworld.blackberry.com/webstore/category/18/?lang=nl

Toegevoegd na 1 minuut:
en op dezelfde site zijn ook nog andere spelletjes te downloaden en apps.