Hoe kan ik Seur Courier telefonisch contacteren?

Ik verwacht een pakket. Zaterdag 8 januari hadden ze een afleverpoging gedaan maar ik was er niet. Ik kreeg een mail dat ik contact moest opnemen met de koerier voor een oplossing. Het nummer blijkt door de Nederlandse providers geblokkeerd te zijn. Mijn provider zei dat het te maken had met een serie nummers die dichtbij een fraude nummer zitten en daarom mee geblokkeerd worden. Heel vreemde uitleg vond ik dat. Maar aangezien ik de koerier niet kan contacteren per telefoon en op email niet gereageerd wordt, zal mijn pakket terug gestuurd worden (naar Spanje) en krijg ik de verzendkosten niet terugbetaald las ik op de website.

2 jaar geleden
in: Telecom
4.6K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
1) alert zijn of je niet wérkelijk met een fraudenummer te maken hebt.
2) andere provider proberen
3) vanuit het buitenland bellen

Antwoorden (1)

Klantenservice
Voor klantenservice:
Klantenservice: +34 800 00 95 84
Klantenservice: +34 902 10 10 10
Maandag t/m vrijdag van 08:00
tot 20:00 uur Zaterdag van 09:00 tot 14:00 uur
2 jaar geleden
Goeievraagstell
2 jaar geleden
Je hebt de vraag niet goed gelezen blijkbaar...