Hoe kun je gegevens (naam) bij beller toevoegen Samsung telefoon?

Iemand belt mij en na beeindiging van het gesprek zie ik uitsluitend het telefoonnummer nog staan. Ik wil dan graag een naam toevoegen. Maar het lukt me niet. Ik kan het nummer selecteren, maar de enige optie die dan gegeven wordt is: deleten! Wie weet hoe het werkt, mag het zeggen. Heu, schrijven...

2 jaar geleden
in: Telecom
2.8K
Griffin
2 jaar geleden
Model telefoon?
fremar
2 jaar geleden
Gewoon even terugbellen?
Ritsuka
2 jaar geleden
Bedoel je de persoon toevoegen aan je contactenlijst?
LeonardN
2 jaar geleden
@fremar
En dan?
Ik denk dat je de vraag niet begrijpt.
De vrager kent de naam en ziet het nummer, maar is niet bij machte om de naam aan het nummer in de "gebeld" lijst koppelen. Ik zie niet in hoe terugbellen helpt. Dan heb je het nummer tweemaal in de lijst staan. @Ritsuka
Ja, bij de meeste telefoons kan dat.
Je ziet een gebeld nummer. Je tikt op dat nummer en dan krijg je de optie "toevoegen aan contacten". Wellicht is het een heel oud toestel, want met elk modern OS (Android/iOS) kan dat. @Piacenza
Je zegt niet welke Samsung telefoon. Is het een smartphone met Android? Of is het een oud model met druktoetsen.
Het lijkt me al bijna uitgesloten dat het een Android telefoon is, want dan is dat sowieso een optie.

Antwoorden (1)

Daartoe gebruik je de functie die in de gebruikershandleiding beschreven wordt bij Via de Oproepenlijst een telefoonnummer aan Contacten toevoegen. Het kan ervan afhangen welk soort toestel jij hebt hoe dat gaat. In het algemeen is het zo dat je op Recent tikt, op het betreffende Telefoonnummer tikt en vervolgens op Toevoegen aan contacten.