Kun je "Contacten" in je telefoon rubriceren/ordenen?

Is het mogelijk om je contacten in je telefoon te ordenen?

Bijvoorbeeld:
• Ouders school,
• Cursisten tennisclub,
• Zakelijke contacten,
• Familieleden

Op dit moment lopen alle contacten gewoon door elkaar en dat is erg ambetant, onoverzichtelijk en onrustig. Is er wellicht een tutorial te zien op internet, Youtube, hoe een prettiger indeling gedemonstreerd wordt? Voor het iets waard is: Gebruik een Samsung.

2 jaar geleden
in: Telecom
1.6K
Griffin
2 jaar geleden
Ik zou even een .csv export doen naar excel, en in Excel alles even goed zetten. Vanuit een telefoon is dat een heel vervelend klusje wat je in Excel veel makkelijker kun realiseren. Daarna weer een import doen.

Antwoorden (1)

U kunt contacten groeperen met labels.
Open de app Contacten Contacten-app op uw Android-telefoon of -tablet.
Tik linksboven op Menu dan Label maken.
Typ de naam van een label en tik op OK.
Eén contact aan een label toevoegen: Tik op Contact toevoegen, dan kies een contact.
Meerdere contacten aan een label toevoegen: Tik op Contact toevoegen, tik op een contact en houd dit vast en dan tik op de andere contacten en dan tik op Toevoegen.
.
Je kunt op deze manier een groep aanmaken:
https://www.youtube.com/watch?v=MVyYjDOyWzA
https://www.youtube.com/watch?v=QetdzADJC8w