hoe moet ik mijn iphone resetten?

mijn telefoon geeft opeens zwart scherm aan en ik voel ook geen trilling als ik m in de oplader doe en op itunes moet ik inloggen met een verificatiecode maar ik kan niet op mijn telefoon

6 jaar geleden
in: Telecom
1.1K

Antwoorden (1)

je kan een hard reset doen. dat betekend dat alles verwijdert wordt en de telefoon terug gaat naar fabrieks instellingen. alle persoonlijke instellingen, foto's en video's worden gewist. op youtube staan erg veel tutorials waarop mensen laten zien hoe je een harde reset kan uitvoeren. vaak in het engels, maar misschien ook in het nederlands. het enige wat je in de zoek termen moet typen is "hard reset (jouw model iphone)". vaak is er wel een latop of computer bij nodig. maar niet altijd. je kan ook op een iphone forum voor hulp vragen. of bij de winkel waar jij het eventueel hebt gekocht. garantie kan een rol spelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
iphone forum of een ander forum waaronder iphone's ook worden behandeld.*