Welke mobiel raden jullie aan?

Hoi, ik moet een nieuwe mobiel hebben, maar vind dit heel lastig. En goeie mobieltjes zijn natuurlijk super duur!
Ik wil er eigenlijk maximaal 200 euro voor betalen. Verder wil ik dat er een geheugenkaartje in kan, dat ie onderwater kan en een goeie voor&achter- camera heeft. Kan iemand mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk hier even tussen: de top 10 van waterdichte telefoons.
http://www.belsimpel.nl/toplijsten/top-10-waterdichte-telefoons
Let op Ip57,IP67 of IP68. Deze zijn waterdicht. De eerste twee zijn waterdicht als je ze bv in het water laat vallen, de laatste kun je ook gebruiken onder water.
Dus als je dat wil, zou ik die zoekterm (IP68) + je budget gebruiken. Ik denk dat er dan al niet zoveel te kiezen meer is.

Het beste antwoord

Ik zou voor de Samsung Galaxy Core gaan. Is echt een goed Android toestel voor weinig geld, los kost het toestel maar € 159,- . Dus dat is onder de € 200,- die je zelf aangeeft.

Het heeft 8 Gigabyte aan intern geheugen, en is uit te breiden wat je zelf al aangeeft (geheugenkaartje), 1 Gigabyte RAM en het heeft een 1.2 GHz dualcore processor. Zowel een camera voor als achter.

Wanneer je echt onder water wil met je telefoon is misschien de Sony Xperia Z1 Compact iets voor je, maar die is wel boven je budget (bijna € 400,-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neem de Iphone 4, deze is prima, heeft 2 cameras ed. alleen kan je er geen geheugenkaartje in doen maar dat kan s.w.s niet bij apple. daarintegen zit er een geheugen in van 16GB.

wel zijn de update's vanuit apple gestopt. maar dat maakt deze telefoon er niet minder om.
kosten €209

Toegevoegd na 30 seconden:
ow, en hij kan niet onderwater
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
iPhone 5 of 5s perfecte camera allebij met retina scherm compactibel met alle apps en de iPhone 5s heeft touch id super handig niet de iphone 4 nemen want in september komt ios 8 uit en dan zijn meer dan 70% van de app's niet meer compactibel met je aparaat

Toegevoegd na 1 minuut:
En binnen kort is de iPhone 6 uit die zal rond de 500 euro zijn maar dat is het geld wel waart vind ik

Toegevoegd na 4 minuten:
En hij heeft een voor en achter camera 16 of 32 gb helaas kunnen 3 de televoons niet onderwater en er kan ook geen sd kaart in