is mijn cpeel stuk ?

Als ik mijn iPod erin schuif en de C Peel aan wil doen gebeurt er niks ?
Het gaat om een C Peel T288, heb hem al best lang..

Kan iemand me helpen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Even het contact schoonmaken van je iPod èn je C Peel T288; met een wattenstaafje het stof eruit halen, werkt het niet, even terug naar de winkel ;)

Foutoplossing C peel: Oplossing 1: U heeft de simkaart ingevoerd wanneer de C peel nog aan stond hierdoor zal de C peel geen verbinding kunnen maken met de iPod Touch. - Zet de C peel volledig uit en haal de simkaart uit de C peel. - Stop de simkaart weer in de C peel - stop de iPod Touch weer in de C peel - Schakel nu pas de C peel in Oplossing 2: De simkaart zit niet ver genoeg in de c Peel - Schakel de c Peel uit - Haal je iPod uit het hoesje - Schuif de simkaart nog iets verder in het gleufje totdat hij echt niet meer verder kan - Stop de iPod terug in de c Peel - Bevestig het kapje - Schakel de c Peel in Oplossing 3: Verkeerde instellingen - Open gprs-app - Controleer je provider instellingen (bel eventueel je provider op) - Klik vervolgens op herstart Oplossing 4: WiFi verbinding aan - Zet uw WiFi verbinding uit en probeer het opnieuw Oplossing 5: Herstart vereist (indien bovenstaand niet werkt) - Herstart uw iPod Touch - Schakel wifi verbinding uit - Ga naar de GPRS-app en klik op ‘Connect’ Oplossing 6: C peel leeg of bijna leeg - Laad de C peel volledig op - doe de voeding in en uit de C peel (iPod mag in de C peel zitten) - Kijk of het probleem is opgelost Oplossing 7: Oplader in de C Peel gestopt terwijl c peel aan stond - Haal de oplader uit de cPeel (indien bevestigd) - Schakel de c Peel in (je hoort nu een deuntje) - Stop vervolgens de oplader weer in de c Peel Oplossing 8: C Peel loopt erg snel leeg - Open de ‘Dial’ app - Ga naar ‘Setting’ - Schakel ‘Charge for iPod’ uit Oplossing 9: Cpeel reageert niet - Schakel de cpeel in via de onderste knop aan de rechterkant van de cpeel - Laad de cpeel ten minste 20 minuten op - Probeer het opnieuw Ik hoop dat je hier wat aan hebt, als niks van hierboven werkt is je C peel denk ik stuk. Groetjes Elektrisch

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100