Foutoplossing C peel:
Oplossing 1: U heeft de simkaart ingevoerd wanneer de C peel nog aan stond hierdoor zal de C peel geen verbinding kunnen maken met de iPod Touch.
- Zet de C peel volledig uit en haal de simkaart uit de C peel.
- Stop de simkaart weer in de C peel
- stop de iPod Touch weer in de C peel
- Schakel nu pas de C peel in
Oplossing 2: De simkaart zit niet ver genoeg in de c Peel
- Schakel de c Peel uit
- Haal je iPod uit het hoesje
- Schuif de simkaart nog iets verder in het gleufje totdat hij echt niet meer verder kan
- Stop de iPod terug in de c Peel
- Bevestig het kapje
- Schakel de c Peel in
Oplossing 3: Verkeerde instellingen
- Open gprs-app
- Controleer je provider instellingen (bel eventueel je provider op)
- Klik vervolgens op herstart
Oplossing 4: WiFi verbinding aan
- Zet uw WiFi verbinding uit en probeer het opnieuw
Oplossing 5: Herstart vereist (indien bovenstaand niet werkt)
- Herstart uw iPod Touch
- Schakel wifi verbinding uit
- Ga naar de GPRS-app en klik op ‘Connect’
Oplossing 6: C peel leeg of bijna leeg
- Laad de C peel volledig op
- doe de voeding in en uit de C peel (iPod mag in de C peel zitten)
- Kijk of het probleem is opgelost
Oplossing 7: Oplader in de C Peel gestopt terwijl c peel aan stond
- Haal de oplader uit de cPeel (indien bevestigd)
- Schakel de c Peel in (je hoort nu een deuntje)
- Stop vervolgens de oplader weer in de c Peel
Oplossing 8: C Peel loopt erg snel leeg
- Open de ‘Dial’ app
- Ga naar ‘Setting’
- Schakel ‘Charge for iPod’ uit
Oplossing 9: Cpeel reageert niet
- Schakel de cpeel in via de onderste knop aan de rechterkant van de cpeel
- Laad de cpeel ten minste 20 minuten op
- Probeer het opnieuw
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, als niks van hierboven werkt is je C peel denk ik stuk.
Groetjes Elektrisch