Waarom start een telefoon op in "veilige modus"?

Vandaag startte m'n telefoon op in veilige modus. Dit stond links onder in beeld en ik kon alleen nog de standaard apps gebruiken. Nu kreeg ik ook een notificatie waarmee ik de veilige modus uit heb geschakeld en het toestel opnieuw heb opgestart, maar ik vraag me toch af waarom m'n telefoon dit doet?

Ik heb verder alleen apps geïnstalleerd die rechtstreeks uit de playstore komen.

M'n toestel is een Samsung S4 met Android 5.0.1

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Toen je je telefoon opstartte heb je misschien per ongeluk de aan/uit knop tegelijk met de volume-knop omlaag ingedrukt. Dan start je toestel in veilige modus op.