Hoe kan het dat mijn mobiele internet niet meer voldoende functioneert?

Ik heb een Blackberry Bold 9700 en gebruik op het moment alleen Wifi. Nu kan ik opeens niet meer op een website 'doorklikken'. Ik kan wel van bijvoorbeeld Hotmail naar Google naar Hyves etc etc, dat laadt hij wel gewoon, maar als ik dan bijvoorbeeld op hyves op 'krabbels' klik, doet ie niks meer. Hij laadt niet en toont geen enkele activiteit. Ik heb geen idee wat ik heb gedaan maar van het ene op het andere moment was het zo. Iemand ervaring mee of misschien een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien is dit een probleem van tijdelijke aard?

Zo niet, probeer dan even je Smartphone/PDA terug in te stellen naar de fabrieksinstellingen, misschien dat er iets is misgelopen met een update en/of binnenhalen van een cookie.