Met welk programma kan ik gratis bellen naar vaste lijnen?

Mobiel zou nog beter zijn maar dat bestaat niet he? Ik heb net VoipBuster gedownload en daarmee kan je niet meer gratis bellen

Toegevoegd na 4 minuten:
NAAR mobiel zou nog beter zijn bedoel ik, niet VIA mobiel

Toegevoegd na 36 minuten:
Dus ehh zijn er nog andere programma's dan Skype en VoipBuster? Bondd ken ik ook al dat gaat vanaf je eigen huistel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Skype.. Maar dat is via computer. Opzich is het wel gratis als je via computer - computer bel. Dat weet ik wel. Maar via mobiel weet ik niet zo zeker.. Ik gebruik dat software niet meer zo vaak..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt daarmee wel gratis van computer naar computer bellen maar niet naar een telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik dus niks aan
Ik heb voipbuster en deze is nog altijd gratis naar vaste lijnen.

Je moet wel om de drie maanden voor 10 euro aan beltegoed kopen. Eens je dat gedaan hebt kan je gratis bellen naar vaste lijnen en met de 10 euro beltegoed kan je goedkoop naar gsm bellen.

Verder is er een nieuwe versie van skype voor de iphone. Hiermee kan je over het 3g netwerk skype gebruiken. De nieuwe iphone zal multitasking hebben, hierdoor kan je skype steeds op de achtergrond laten draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok en voor je je eerste "gratis" gesprek kunt voeren moet je dus al 10 euro btg kopen :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kost het me dus wel geld want ik koop en gebruik normaal geen btg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 10 euro doe je 3 maanden. Dat is dus 3,33 euro per maand om gratis naar vaste lijnen te bellen over heel de wereld. Daarnaast kan je die 10 euro gebruiken om naar mobiele nummers te bellen. Lijkt me geen slechte deal, goedkoper ga je wsl niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je. Voor niks gaat de zon op en dit is een leuke deal
Voipwise volgens mij is eerste paar uurtjes wel gratis daarna kan voor veel goedkoper bellen. Ook naar buitenland..

http://www.voipwise.com/en/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel! Deze doet het :-)