Ik wil een blackberry telefoon nemen, welk type kan je dan het beste nemen? Ik wil de telefoon gebruiken voor sms en bellen en ook voor internet.

Ik zit erg te twijfelen welke telefoon je het beste kan nemen, en of ik een abonnement neem of een prepaid blackberry. Heeft iemand goede argumenten welke je het beste kunt nemen?

Groetjes.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik ben er inmiddels uit dat ik een prepaid telefoon wil en het liefst mijn oude simkaart van vodafone wil bewaren is dat mogelijk en met welke blackberry dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Met een abonnement kun je het beste de laatst uitgebrachte bb bold 9780 nemen. Deze is qua uiterlijk hetzelfde als de bb bold 9700, maar van binnen is alles veranderd, de software is beter betere camera en ga zo maar door.

Voor prepaid kun je beter de bb ‎​Curve 8520 nemen. Deze is los niet al te duur. En als het goed is kreeg je er een tijdje als sevice van blackberry een tijdje gratis internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Blackbery Bold 9700 (of 9780) is vrijwel de beste telefoon die Blackberry heeft uitgebracht. Hij is echt superfijn om mee te werken; snel, makkelijk en goed.

Ik zou zeggen dat de Blackberry Bold 97xx de beste communicatie telefoon (sms/email/ping/messengers) is die er op dit moment op de markt is. Wil je een multimedia telefoon dan is naar mijn mening de iPhone het beste.

Kijk hier eens naar abonnementen die goed voor bij je passen.
http://www.telecomvergelijker.nl/vergelijk/mobiel-bellen#toestel-abonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met abonnement een bb bold 9800 die zijn de beste. En dan ook van T-mobile een abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment kan je bij T-mobile een prepaid blackberry kopen voor 200 euro. Bij deze provider kan je er ook mee onbeperkt internetten en pingen voor een vast bedrag per maand. Bij bv KPN en Vodafone is dat dus niet zo , dus ik zou je dan T-Mobile als provider aanraden , vooral als je het met prepaid wilt nemen. Je krijgt dan de eerste 6 maanden gratis internet , met een maximum van 1gb per maand