Weet iemand een mobiel waarmee je op msn kan(abonnement) ?

Ik wou een blackberry CURVE 8520 (MET ABONNEMENT) kopen, maar dat lijkt me toch erg duur. Ik zoek dus nu een mobiel met een abonnement waarmee ik op MSN kan.

je kan alleen met blackberry's pingen. de goedkoopste is een curve en die vind ik te duur. Ik koop deus geen bb.

Als je een (of meer (A)) weet die op een blackberry lijken is het goed, maar als je een ander aanraad mag dat ook.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik hou niet echt van touch screen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nokia C3..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nokia C-300 of de nokia E72 ik heb zelf de nokia E71 maar die is oud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nokia 6710 navigator