mijn 3 maanden internet op bb zijn voorbij wat moet ik nu doen (ik heb gewoon preapaid)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Koop een prepaid kaartje bij de supermarkt van het mer van je provider. Dan krijg je een bon waar de vedere uitleg op staat.

Om internet te behouden, zul je of een internet abonnement moeten aanschaffen waar je een maandelijks bedrag voor betaalt of prepaid internetten, alleen dat gaat vrij snel op en is niet goedkoop.

Ik zou je BB simlock vrij laten maken (ca 10 euro). En af en toe kijken welke provider met een prepaid-aanbieding komt. Bijna elke 3 maanden is er wel weer een nieuwe internet-op-je-mobiel aanbieding. Gewoon nieuw simkaartje kopen.

Je moet nu zorgen dat je elke 1e van de maand tenminste 12,50 beltegoed op je kaartje hebt staan. Dit wordt dan door je provider afgeschreven waardoor je weer een maand internet hebt. Afhankelijk van welke provider je hebt ligt dat tussen de 200mb(Hi/KPN) en 1 gig (T-Mobile). Mocht je internet al afgesloten zijn, zal je die eerst weer moeten activeren. Na activatie wacht je dan op een bevestigings sms en vanaf dat moment is je bundel weer beschikbaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100