Is er een bundel van Telfort voor in Tunesië te bellen naar Nederland?

Ik ga binnenkort op vakantie naar Tunesië en vroeg me af of er iets van een bundel of dergelijke is voor te bellen naar Nederland. Hartelijk dank alvast

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Tunesië valt in Zone 3 (Rest van Europa). Helaas is daar geen aparte bundel voor verkrijgbaar. Bellen naar Nederland is daarom niet goedkoop (€ 1,982).
Beter is het denk ik om daar een lokale prepaid te kopen (Orange Tunisie bijvoorbeeld).

Internationaal bellen (met een lokale sim) is vaak goedkoper dan roaming met je eigen simkaart.

Toegevoegd na 15 uur:
Simkaart plaatjes toegevoegd, horend bij mijn reactie

Toegevoegd na 15 uur:
Foto toegevoegd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een iPhone kan ook gewoon met een lokaal prepaid kaartje bellen. Maar dan moet je iPhone wel sim-lock vrij zijn. En het simkaartje moet wel van het juiste formaat zijn (regulier, micro of nano sim). Ik heb in mijn eerste antwoord nog even een extra foto bijgevoegd voor het verschil in de sim-kaart-groottes