Hoe start ik een groepsgesprek op whats app met een Samsung galaxy mini?

Ik heb een Samsung galaxy mini en wil graag een whats app groepsgesprek aanmaken. Ik kan wel een contact zoeken en een nieuw gesprek openen, maar niet een groepsgesprek. Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

open whatsapp op je telefoon. Druk op menu en dan nieuw `massabericht`

Toegevoegd na 55 seconden:
sorry niet massabericht maar nieuwe Groep

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry niet massabericht maar nieuwe Groep