Telefoon Samsung omnia 2; geen verbinding; zie uitleg;

Ik heb een samsung omnia 2 hij is net weg geweest voor reparatie. Mijn touchscreen was kapot. Ik kreeg hem terug en ze hadden gelijk een up-date gedaan.
Ik stopte mijn sim-kaart erin maar kreeg geen bereik, stopte mijn vriend zijn sim erin en ook geen bereik niks niet, gebeld en langs geweest bij de vodafone shop en aan mijn instellingen lag het niet een soft reset een hard reset gedaan en nog steeds doet hij het niet! Is er iemand die hier (helaas) dezelfde ervaring mee heeft? of weet hoe dit op te lossen valt?
En anders zit er waarschijnlijk maar weer 1 ding op weer op sturen (al ben ik hem dan weer 8 weken kwijt mja)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik heb ook geen bereik, zit heb ook een abbo bij vodafone.
Al 2 dagen is het bereik weg..
opsturen heeft dus geen zin...het ligt aan vodafone zelf.. schijnbaar hebben ze WEER een storing.
de enige optie is bellen naar vodafone en klacht indienen dat het bereik wederom slecht is,zodat ze dit kunnen behandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen bij mij is het zo dat als ik mijn sim kaart in een andere telefoon doe doet hij het wel.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh dat is vreemd :s dan weet ik het ook niet