kan je op een factuur van je gsm abonoment de inhoud van smsen nalezen of niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (3)

Nee, alleen het aantal sms-jes dat je verstuurd hebt en het aantal belminuten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Soms kun je er wel de nummers op zien, die je hebt gebeld. Maar de inhoud van sms-jes dus niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, natuurlijk niet. Je zult alleen kunnen zien hoe vaak een sms aan een bepaald telefoonnummer verzonden is. Maar voor de inhoud van de berichten moet je de uitbox van de gsm raadplegen.
Amadea
10 jaar geleden
Op je maandelijkse factuur staan alleen het aantal verzonden en de nummer aan wie je de sms'jes hebt verzonden.
Indien gewenst kan je op eigen verzoek wel een kopie krijgen van je netwerk operator van de verzonden/ontvangen sms'jes. (Voor bijvoorbeeld juridisch bewijs)