Kan je prepaid bellen en smsen en vervolgens via dezelfde provider apart internet erbij kopen?

Zoiets las ik volgens mij net, maar ik weet niet of ik het goed snap.
Wat ik heb begrepen: je koopt een simkaart waarmee je prepaid mee kan bellen, smsen en internetten. vervolgens kan je via die provider een soort internet bundel kopen waarmee je bijvoorbeeld voor 1 maand 200mb internet krijgt voor een vaste prijs van bijvoorbeeld 10 euro en als je over deze bundel heen gaat, betaal je weer het standaard tarief per mb.
Heb ik dit goed begrepen?
Dit lijkt mij erg handig omdat ik eigenlijk nooit met mijn mobiel bel, maar af en toe sms en ik graag internet wil waarmee ik kan whatsappen en kan twitteren.
Als ik dit goed heb begrepen, bij welke provider kan ik dit dan het goedkoopste doen? Ik zou per maand graag zo'n 200-250mb internet erbij willen kopen. Kan je dan trouwens ook die MB's die je erbij hebt gekocht, voor de maand erna gebruiken?
Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja..je kunt een deel van je beltegoed gebruiken voor je internetbundel...er word dan automatisch geld van je beltegoed afgehaald voor je internetbundel...zorg er wel voor dat er genoeg tegoed op staat voor de volgende maand...omdat meestal de internetbundel er automatisch af gaat...deze methode word gebruik bij Vodafone..