Op antwoordnummer.nl staan ook 0800-nummers. Niet met een lijst, maar met de mogelijkheid om op naam te zoeken.
En op 0800bellen.nl kan ook gezocht worden op naam.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een speurtocht via Google heeft mij naar een dochter van Startpagina geleidt.
Daar vond ik het meest complete overzicht van dit moment. Maar ik denk dat -tenzij je naar de opta schrijft, je nooit een volledig compleet en actueel overzicht krijgt. Ook omdat 0800-nummers vaak weer verlopen vanwege bedrijfsfaillisementen o.i.d.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht je dus echt een volledige lijst willen,
dan hieronder de contactgegevens van de opta. Zij kunnen je -al dan niet tegen betaling, je de meest recente informatie verstrekken.