Waarom krijg ik zo maar verbruikskosten buiten tegoed?

Hallo,

Ik heb nog 10 euro beltegoed, en 1800 MB.
En daar naast nog 60 euro verbruikskosten buiten mijn tegoed.
Ik bel niet naar buitenland enz.
Heeft iemand een idee hoe dat zou kunnen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Amadea
10 jaar geleden
Internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bekijk de specificatie van de nota; daar staat vast op was extra heeft gekost bv bellen naar een o800 nummer.

Antwoorden (2)

Misschien staat er een virus op je mobiel die naar het buitenland berichten stuurt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je gebruik gemaakt van smsdiensten of 0900, 0800, 0909 of 0906 nummers misschien?
Gebeld worden door een buitenlands nummer is soms ook buiten je bundel om.