Welke Alles-in-één aanbieder (telefoon, internet, televisie) is op dit moment het beste?

Ik heb wel eens verhalen gehoord dat je bij alles-in-één pakketten de telefoon niet of nauwelijks kon gebruiken. Heeft er iemand ervaring met deze pakketten? En zijn er ook pakketten waar HD-TV bij inzit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je geen glasvezel hebt heb je geen keuze. Als je in het Ziggo-gebied woont kun je geen andere kiezen, en als je bijv. in het UPC-gebied zit, dan is dat de enige keus. Wie het beste is, is dus niet aan de orde als consument, tenzij je bereid bent ervoor te gaan verhuizen.
Tele2 wil deze monopolies doorbreken, maar dat is vooralsnog mislukt.
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ha, die Viso;

Ik heb alles (digi-TV, internet en telefoon) van Ziggo en heb nooit problemen met de telefoon. Volgens mij kunnen ze ook HD-TV leveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je moet een hd tv kopen dan heb je hd volgens mij heb je ook een speciaal pakket nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook hier Ziggo (voorheen Casema/Wanadoo).
Geen problemen, en nog redelijk kwa prijs.

Bijkomend voordeel is dat je maar 1 maand aan hen vast zit ! Je kan altijd veranderen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een all-in-pakket van XMS (glasvezel), nergens problemen mee.
Van all-in klanten bij Ziggo hoor ik dat regelmatig of internet of net en foon of alles even uitvalt (van minuten tot uren), vaak is dat regionaal bepaald (in de ene week liggen alle Brabanders er om de haverklap uit, een week later is dat verplaatst naar het oosten, alsof ze met werkzaamheden bezig zijn, alleen zie je daar geen meldingen van en beweert Ziggo dat het niet zo is).
Bedenk daarbij wel: als een bedrijf meer klanten heeft, kan het ook goed zijn dat er daarom meer klachten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben sinds kort het glasvezel pakket van kpn. Nu weet ik niet waar je woont, of je daar voor in aanmerking komt. Je hebt bij kpn, digitaal beeld en ik weet dat voor 10 euro per maand extra hd kunt krijgen. Denk daar nog maar eens goed over na. Wij hebben een test kanaal. Je ziet wel verschil, maar het digitaal kijken is ook erg mooi.
Telefoon werkt prima. Interactieve tv van kpn is echt ideaal. Je kan altijd je programma stil zetten, terug kijken en vooruitspoelen wanneer je wilt. Opnemen is ook makkelijk. Hieronder zie je de prijs. Het is echt een verbetering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben online kosten 30 euro per maand.
Dat is dan voor internet+bellen,maar als je wilt
kan je er ook televisie bij nemen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel er tegenwoordig ook alternatieven zijn blijf ik een grote fan van de kabel leveranciers (Ziggo en UPC, afhankelijk van waar in Nederland je woont). Toen ik nog in het oosten woonde had ik altijd Ziggo, en over het algemeen altijd zeer tevreden over geweest. Tuurlijk, soms is er wel eens storing, maar niet vaak. Mijn (schoon)ouders wonen nog in Twente en hebben dus Ziggo. Als ik daar ben ben ik altijd zwaar onder de indruk van de kwaliteit van het HD beeld.

Thuis heb ik nu UPC. Ook erg tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening (internet+telefoon+TV). Weinig problemen, en ben er laatst zelfs op gewezen dat ik een duurder abonnement had dan nodig, dus kon ik overstappen naar sneller en goedkoper pakket. Momenteel alleen nog geen HD, dat moet ik nog regelen maar staat zeker in de planning.