kan je bellen en smsen met een iphone als je geen internetverbinding hebt? en kan je je internet van je provider uitschakelen en toch op wifi?

Ik wil misschien een iphone aanschaffen en heb niet genoeg geld voor een internet abonnement. Kan je smsen en bellen als je geen internetverbinding hebt? en kan je internet van je provider uitzetten en toch op wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
15.3K

Het beste antwoord

je kan zeker bellen en smsen zonder internet, met een internetabbonement (ook via wi-fi) kan je wel gratis smsen & bellen via whatsapp en viber,, en als je een router heb kan je gewoon op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja , je bellen maar dan moet je wel een abon of prepaid hebben . Ja zelfs zonder data , om te bellen en te sms'en . Zet dan wel mobiel data uit . Waarom , hij pakt dan anders gewoon data , en dat gaat vj bel tegoed (heel duur) . Zodra je wifi hebt kan je internetten en what's app gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt bellen en sms'en . Er is wat weggevallen .
Voor sms en bellen moet je gewoon een provider hebben, kpn, telfort, dat weet je wel.

Internet kan je met 3g, daar heb je dan geen wifi voor nodig.
Op deze manier internet gebruiken gaat wel iets trager.

Internet van je provider uitzetten? Dan heb je wel internet in huis? Of bedoel je van je telefoon provider?
Dan zet je het schuifje van wifi uit en maakt de telefoon automatisch verbinding via 3g.

Maar: voor je iphone moet je het toestel wel registreren en een apple ID aanmaken en daarvoor heb je wel internet nodig.
Als je thuis ook geen internet hebt zou ik niet aan een iphone beginnen.

Bellen, smssen en internet kan in principe wel zonder wifi.

Hoop dat het je duidelijk is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bellen en sms'en gaat niet via internet dus dat kan. En ja je kan op wifi terwijl je internet dat je hebt via je provider uit staat. Dat kan via netwerkinstellingen.