ik heb ooit een voicemail in gesproken op mijn mobiel, maar hoe kun je die er weer afkrijgen zodat het weer wordt van: dit is de voicemail van 06.....

Toegevoegd na 16 minuten:
samsung jet. maar waar moet ik dat verwijderen dan?

Toegevoegd na 1 uur:
en hoe moet ik dat dan doen Flux?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
sterredag
13 jaar geleden
als het goed is kun je naar je voicemail bellen en dan krijg je een aantal opties waaronder het wijzigen van je voicemail tekst.
Annswers
13 jaar geleden
Naam van de profider? Abbo of prepaid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rabo mobiel, abbo

Antwoorden (3)

Voicemail bij je instellingen verwijderen, ligt wel wat voor type telefoon je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
heeft niks met je telefoon te maken, en alles met je provider die beheert je voicemail namelijk, je kan tig keer van toestel veranderen de procedure voor je voicemail blijft hetzelfde.
Opnieuw naar het Voicemail-nummer bellen. Dan zegt een stem op welke knop je moet drukken om je Voicemail te kunnen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat ook geïnformeerd bij KPN. Volgens de dame die ik aan de lijn kreeg kun je dat niet meer terugzetten. Helaas !

Toegevoegd na 4 minuten:
dus terug van "naam" naar de vermelding van je 06-nr kan niet.Je wel je welkomsttekst ( dit is de voicemail van...
spreek na etc....) via het menu van je provider uitschakelen.

Toegevoegd na 1 uur:
dan bel je je voicemail-nr. Na het afluisteren van eventuele voicemails kom je in het menu : kies 1 voor...kies 2 voor.....je kent dat wel. Bij een van die opties kun je welkomtekst uitschakelen.