Wat voor abonnement is handing voor regel matig whats appen en twitter?

Hallo iedereen,

Ik ben al een erg lange tijd aan het zoeken over eenvoordelig abonnement aan het zoeken.

Ik wou graag overal internet hebben, maar ik heb geen idee over MB's. Ik gebruik meestal gewoon whats app en twitter veel. En smsen middel matig.
Kan iemand mij helepe?

Toegevoegd na 10 uur:
Edit: ik heb geen nieuwe mobiel nodig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Sim-only of + telefoon?
Want voor sim-only wel een goede tip:

Ik had een hele goede actie bij tele2. 100 bel min& sms (+verdubbelaar, dus eig. 200) + 500MB: het eerste jaar 13eu, het tweede jaar 15e.

Je kon toen zelf je abonnement samenstellen. Ik weet niet of dat nu nog steeds is.
Als je alleen Twittert & appt kan je daar never nooit overheen gaan (heb je mss aan 200 ook al genoeg, maar voor dat geld kan je beter het zekere voor het onzekere nemen ;).

Gewoon de acties heel goed in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vodafone sim only of blox.

Als je nu sim only afsluit heb je 10gb internet dus kan je ook youtube kijken als je wil, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vodafone mensen.

Je kunt ook prepaid nemen, dan betaal je 14,50 per maand voor 500 sms en 500mb internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kun je proberen een schatting te maken van je internet gebruik en dan daarmee een keuze maken voor een gunstig mobiel abonnement. Zie de bron voor een calculator en een tarief vergelijker. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je geen niuwe topgsm nodig hebt zal ik zeggen youphone of yourphone... zo iets ... is heel vooooordeeeelig ;)