Kan op de mobiel net als op de computer de browsergeschiedenis van internet verwijderd worden en zo ja hoe dan?

Ik vraag dit om te voorkomen, dat de internetverbinding op mijn mobiel mogelijk langzamer gaat worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ja hoor. Elke browser kan je geschiedenis en de cache verwijderen. Soms kan je het vanuit de instellingen van de browser doen, soms moet je bij algemene instellingen zijn.

Vertel over welke telefoon en browser het gaat, dan kunnen we misschien gerichter antwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allereerst zou het handig zijn als je aangeeft welke mobiel u heeft, zijn we al een heel stuk verder. Bij de meeste mobiele telefoons is het zo dat je de geschiedenis kan bekijken bij het openen van internet, je kunt het dan ook weer verwijderen. Maar ik zou gaarne van u weten wat het merk van uw mobiel is.