Welke telefoon is geschikt voor een bejaarde man?

Mijn opa wordt volgende maand 75 en wil graag een mobiele telefoon. Hij heeft er nog nooit 1 gehad en heeft er dus ook geen enkel verstand van. Het moet gewoon een heel eenvoudige telefoon zijn zonder "ingewikkelde" extra's. Iemand suggestie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ga eens snuffelen op www.seniorentelefoonwinkel.nl.
Kom je vast wel iets tegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een grote keus in gsm's voor ouderen. Je kunt kiezen uit diverse modellen, waarbij ook rekening gehouden wordt met slechtzienden, en met eenvoudige bediening.
Succes met uizoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord, je was me net voor !
+ van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat terwijl ik nog nooit ZO snel een minduim te pakken heb gehad! Een nieuw record voor mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slaat nergens op die -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje van mij+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
respect voor de ouderen AUB !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Mis ik nu iets, Fargh?
Amadea
13 jaar geleden
Misschien wordt bedoeld dat door een bevende hand per ongeluk de min werd aangeklikt in plaats van de plus....

Andere antwoorden (6)

Hoi Raytje,

Kijk even op www. seniorentelefoonwinkel.nl
Veel toestellen met vooral grote knoppen en makkelijke bediening zonder poespas

Succes en fijn weekend
Leonard

Toegevoegd na 4 minuten:
nog 1 gevonden : www.telefoonsvoorsenioren.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
De Fysic FM-8800 zag ik bij de Dixons en dat vond ik echt een telefoon voor een oudere die nog nooit een gsm gehad heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Blokker heb ze 1 seniorentelefoon. Ik heb hem kado gegeven aan mijn ouders. Prima telefoon. Hij is simlockvrij. Er zit een alarmknop op (die moet jij dus even instellen) en geen poespas. Ik heb er eur 59 voor betaald incl prepaidkaart van eur 15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze opa van eveneens 75 heeft een LG shine en die bevalt hem prima. Als jouw opa nog nooit een mobieltje heeft gehad, en deze alleen wil gebruiken om te bellen/SMS en kun je misschien beter een eenvoudige kopen. Er zijn speciale seniorenmobieltjes te koop,steek je licht eens op bij een telefoonwinkel en doe dat samen met opa.

Toegevoegd na 55 seconden:
Oh ja, neem een prepaid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Doro 338 (o.a. verkrijgbaar bij Ouderenwinkel.nl) wordt goed, veelvuldig en makkelijk gebruikt door vader van 90 en zijn partner van 91! Daarbij een sim-only card van 2,50 per maand voor 100 belminuten per maand (wel voor 2 jaar vooruit te betalen), geen sms verzenden (wel te ontvangen).
Practisch, simpel en goed te begrijpen apparaat; let met de alarmknop er wel op dat deze bij het vasthouden - te - gauw ingedrukt kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag ergens een Easy phone, met grote letters en weinig knoppen.