Ik word beschuldigt dat ik mijn oma's mobiele abonnement heb verlengt met een iphone, wat kan ik doen?

Help, ik kreeg vanavond te horen dat mijn oma's mobiele abonnement op eens verlengt was met een heel duur iphone abonnement! En ik krijg daar meteen de schuld van en dat komt omdat je het alleen kan verlengen met haar mobiel en bankgegevens. Ten eerste ik weet niet waar die bankgegevens liggen en ten tweede ik was boven en die mobiel lag beneden!! Wat kan ik doen!?

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar omdat ik beschuldigt word komt omdat ik in die kamer sliep waar die bankgegevens lagen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het enige dat je kan doen is vragen of er een tijd bij staat ed zodat je kan bewijzen dat jij het niet was. Verder zeg je gewoon: ik kon niet bij haar mobiel en ik zou sowieso haar abonnement niet willen verlengen. Klaar. Punt. Geen woorden aan vuil maken verder.

Je kan geen abbonnement verlengen zonder een handtekening te zitten icm de juiste identiteitskaart. Het is dus onmogelijk dat jij deze verlengt kan hebben.

Ten eerste als het verlengd is zonder oma,s toestemming dan moet ze contact opnemen met de provider. Komen ze er daar niet uit dan kan ze contact opnemen met de telecommunicatie geschillencommissie. Voor jezelf kun je een briefje schrijven naar je moeder met daarin je gevoel beschreven dat je het vervelend vindt dat je beschuldigd wordt van fraude. Dat je dit heel vervelend vindt omdat je daardoor neergezet word als niet betrouwbaar enz . Het vliegt niet zomaar over omdat je anders je hele leven te boek staat als de kleinzoon die oma bestolen heeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100