De blackberry Storm 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De BlackBerry Pearl3g toestel is nog niet uit in Nederland, maar gaat volgens inside informatie wel deze kant op komen.

De Pearl 3G is met twee verschillende toetsenbordtypes te verkrijgen; er kan worden gekozen voor een traditionele T9-layout of voor een keyboard met twintig toetsen, waarbij er twee letters op een knop zitten. Daarnaast zijn een optisch trackpad en verscheidene mediaknoppen aanwezig. Het scherm van de nieuwe BlackBerry heeft een resolutie van 360x400 pixels. In de behuizing draait een 624MHz-processor, maar er wordt niet vermeld om welk type het gaat. Er is 256MB ram aanwezig en een 3,2-megapixelcamera, die is voorzien van zoom, autofocus en flitser
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwste BlackBerry is de 9700 en de Storm 2.
Echter is er een nieuwe opgedoken; een slider variant van het toestel.