Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn tel geprobeert te unlocken ik kon dat tien keer en tien keer de ik het fout wat nu kan iemand mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
662

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nu is de telefoon geblokkeerd dus codes gaan nu niet meer je kunt in zo'n speciale winkel het eraf laten halen doen iets eruit halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke winkel weet je dat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm ik weet niet in welke stad/dorp je woont?
In elke middelgrote stad zit wel een onafhankelijke telecomwinkel waar je terecht kunt voor reparaties die buiten de garantie vallen, Simlock vrij maken, nieuwe batterijen, hoesjes, prepaidkaartjes e.d. Het is geen winkelketen, de winkeltjes hebben vaak 'oosterse' namen en veel blingbling in de etalage.

Op grotere markten staan ze vaak ook. Het simlockvrij maken van je mobieltje kost ongeveer een tientje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardreset.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou juist niet naar de onafhankelijke zaken gaan. Hoe oud is je toestel? Je eigen provider kan het toestel gewoon kostenloos voor je opsturen om dit te laten resetten, mits je toestel ouder is dan 1jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding