Kan je twee telefoons met een gelijke SIM uitrusten? En gaan dan beide telefoons af als er gebeld wordt?

Dus dat beide toestellen hetzelfde nummer hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, je kunt 2 telefoons met een zogeheten 'duo-simkaart' niet tegelijk gebruiken. Je moet het ene toestel dus uitschakelen, als je de ander inschakelt. Als je ze beiden aanlaat, wordt je waarschijnlijk helemaal niet gebeld, of het lukt niet om beiden op te starten.

Bronnen:
http://service.t-mobile.nl/app/zakelijk/an...

Jawel kan wel! Had ik een paar jaar geleden al. Samsung heeft ondertussen ook een gsm die dat kan.

Dat kan wel degelijk. Maar er zijn uitzonderingen waarbij de provider dan wel direct- dan wel na een korte periode de ene of beide offline gooit. Maar dat het niet kan is onjuist! Het ligt aan de provider en toestel ( merk/ type)

Twee toestellen met de zelfde sim? Als ik het dus goed begrijpt de zelfde nummer op twee toestellen. Ja dat kan, uw simkaart dient dan gekloont te worden. Een 1 op 1 kopie van uw bestaande sim. En deze kan ook als dusdanig gebruikt worden. maar beiden toestellen met identieke nummer tegelijk gebruiken is een ander verhaal, uw toestel(nummer) is immers aangemeld in het gsm netwerk. Als er twee identieke nummers zich aanmelden in datzelfde gsm netwerk denk ik dat er iets fout gaat. tegelijk uitrusten, ja tegelijk gebruiken, nee Dat laatste is een aanname.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100