Is deze vodafone opwaardeer site betrouwbaar of het een hacker site?

https://opwaarderen.vodafone.nl/VodafoneNLExternalWeb/enter.do

Ik vertrouw het niet omdat :
- de site die ik normaal gebruik er heel anders uit ziet
-er geen vodafone logo voor de url staat

ik hoor graag van u

Toegevoegd na 34 minuten:
Bedankt voor alle moeite, het bleek gewoon veilig te zijn, ik heb opgewaardeerd en kreeg keurig de bevestiging sms en het btg!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is een onderdeel van Vodafone zelf, maar het beveiligingscertificaat klopt niet, die is ongeldig. Hoewel de site legitiem is zou ik hem toch (vooralsnog) niet gebruiken. Toegevoegd na 6 minuten: De fout komt waarschijnlijk door de browser, Firefox geeft wel aan dat het fout zit, maar als je toch doorgaat om je bij de opwaardeer pagina van Vodafone, en die is wel versleutelt. Internet Explorer en Chrome geven geen problemen aan met het certificaat. Toegevoegd na 7 minuten: Safari geeft ook geen probleem.

Ik heb een Norton programma op mijn computer staan, die zou dit waarschijnlijk niet vertrouwen. Ik probeerde de link net te openen met mijn telefoon, dat vertrouwde 'ie ook niet. Ik denk dus inderdaad dat je deze site maar gewoon moet vergeten omdat het niet te vertrouwen is.

dan zou ik gewoon op de vodafone site opwaarderen.dat is wel te vertrouwen

Op deze site kan je gewoon opwaarderen, is betrouwbaar. *zie afbeelding*

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100