Moet je iphone 6s de app "zoek mijn telefoon" aan hebben staan?

Hallo, ik was zondag 7 Dec in Assen, daar heb ik mijn telefoon verloren. dus ik keek op de web van iphone. Daar heb ik mijn apple id en alles ingevoerd. Toen bleek het dat ik "zoek mijn iphone niet aan had staan. Dus kun je je telefoon opsporen zonder zoek mijn iphone?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

Ja, helaas is dat nodig.
Als 'Zoek mijn iPhone' niet was ingeschakeld toen het is zoekgeraakt of gestolen, kunt u dit niet gebruiken om het apparaat te zoeken. U kunt wel deze stappen gebruiken om uw gegevens te helpen beschermen:
Wijzig het wachtwoord van uw Apple ID. Door het wachtwoord van uw Apple ID te wijzigen, kunt u voorkomen dat anderen toegang krijgen tot uw iCloud-gegevens of andere voorzieningen gebruiken (zoals iMessage of iTunes) vanaf het zoekgeraakte apparaat.
Wijzig de wachtwoorden voor andere internetaccounts op het apparaat. Hieronder verstaan we bijvoorbeeld e-mailaccounts, Facebook of Twitter.
Geef het verloren of gestolen apparaat aan bij de plaatselijke politie. De politie vraagt mogelijk het serienummer van het apparaat. Zoek het serienummer van het apparaat.
Geef het verloren of gestolen apparaat aan bij uw mobiele aanbieder. Uw aanbieder kan de account uitschakelen om zo telefoongesprekken, sms-berichten en gebruik van mobiele data te voorkomen.

Zoek mijn [apparaat] is de enige manier om een verloren of gestolen apparaat te zoeken of om de locatie ervan te volgen. Als Zoek mijn [apparaat] niet is ingeschakeld op het apparaat op het moment dat het zoekraakt, is er geen andere Apple voorziening die het apparaat kan zoeken, de locatie ervan kan volgen of het op een andere manier kan signaleren.
SimonV