Hoe ver van te voren kan je aangeven dat je na de datum van je mobiele abo geen abo meer wil?

Ik betaal me scheel aan KPN,en ik zou graag willen weten wanneer je doorkan geven dat je geen abo meer bij ze wil hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als KPN'er kan ik je verzekeren dat je een maand opzegtermijn hebt, 31, dagen. Met uiteraard de inachtneming van je contractsduur. Het is wetttelijk vast gelegd dat je cintract niet stilzwijgend verlengd kan worden. Tevens zou je even de klantenservice kunnen bellen (1200, gratis nummer) om een abonnementsadvies te vragen. Te hoge rekeningen worden dikwijls veroorzaakt door een niet juist afgestemd abonnement. Bij KPN mag je elke maand je abonnement aanpassen. Mocht je toch besluiten weg te willen, dan kan je dit ook laten regelen door je nieuwe provider. Zij zorgen ervoor dat je, je telefoonnummer behoudt, en regelen de overstap. Dit mag de provider al 60 dagen van te voren aangeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

1 maand van te voren maar wel eerst je contractduur uitzitten uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal wel veel bellen en of sms versturen. Maar je kunt nu opzeggen per eind van de contract datum. Als je het maar minimaal twee maanden voor het verloop van de contract datum doet.
12 jaar geleden
er is geen maximale termijn voor. Je kan in principe meteen na het afsluiten aangeven dat je je contract op wilt zeggen, per einde eerste looptijd. Wel is het zo dat je meestal minimaal een maand voor het aflopen aan moet geven dat je van het contract af wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ieder moment laten weten dat je het contract niet wilt verlengen. Er is wel een minimale opzegtermijn soms (bv tot 1 maand voor afloop), maar je zou theoretisch dezelfde dag dat je het hebt afgesloten al gelijk weer kunnen opzeggen. Alleen moet je wel het hele contract uitzitten. Vraag ook om schriftelijke bevestiging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens ligt dat aan de profider. Ik denk zelf dat het gemiddeld 3 maanden is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet minimaal drie
Maanden voor jr contract afloopt anders zit je er weer een jaar of zelfs twee haar aan vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen na het afsluiten van je contract. Je zult deze wel na moeten komen.
Vraag altijd om een bevestiging als je een abonnement afzegt.