Ik wil graag twitteren via sms2tweet maar gaan de sms'jes van mijn abonnement af of apart?

Dus tellen deze sms'jes op naast mijn abbo bij kpn?
Of gaan deze gewoon van mn 1000 sms'jes p.m. af...

Toegevoegd na 2 minuten:
ps: het nummer waar ik naartoe moet sms'en is 1008
..ik krijg dan meteen het idee dat ik er extra voor moet betalen ook al zegt de site van niet.

Ik vind het lastig om dit te vertrouwen omdat ik er niet bijzonder veel over kan vinden. (ervaring van anderen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hier vind je nog meer mensen die het gebruiken: http://twitter.com/sms2tweet

http://sms2tweet.nl/faq
Q: Wat zijn de kosten?

A: Je betaalt alleen 25ct wanneer je een SMS stuurt om te tweeten (en het standaard SMS-tarief van je operator). Verder zijn er geen kosten aan verbonden!

Je betaald dus 25ct plus 1 smsje van je bundel. Die 25ct vallen onder de overige kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat had ik zelf ook al gelezen, maar ik vraag om ervaring van anderen omdat ik mij dus afvraag of het af gaat van mijn bundel of niet. En ps: die 25 cent is al niet meer zo. Je kunt ervoor kiezen om geen bevestigingsbericht te ontvangen en dan zijn de sms'jes gratis. En betaal je alleen voor de sms-kosten van de provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou als je die 25ct niet hoeft te betalen dan is het toch duidelijk? Dan stuur je gewoon een normaal smsje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is mijn vraag niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik wil graag twitteren via sms2tweet maar gaan de sms'jes van mijn abonnement af of apart?" Dat hierboven is je vraag. Ik heb geantwoord:
"Je betaald dus 25ct plus 1 smsje van je bundel. Die 25ct vallen onder de overige kosten." Daarna zeg je dat:
"En ps: die 25 cent is al niet meer zo." Daarna reageer ik:
"Nou als je die 25ct niet hoeft te betalen dan is het toch duidelijk? Dan stuur je gewoon een normaal smsje." En nu reageer ik, dus dan stuur je een normale sms en die van je bundel af gaat. Ik heb ook antwoord gegeven op je toevoeging:
"Ik vind het lastig om dit te vertrouwen omdat ik er niet bijzonder veel over kan vinden. (ervaring van anderen)" Namelijk in mijn eerste antwoord staat:
"Hier vind je nog meer mensen die het gebruiken: http://twitter.com/sms2tweet" Hoe heb ik je vragen nu nog niet beantwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"en die van je bundel af gaat." < oooh. Kijk, als je dát nou zegt, dan beantwoord je inderdaad mijn vraag. Uit "Dan stuur je gewoon een normaal smsje" maak ik dat niet echt op. Dan bij deze, heb je dus nu mijn vraag beantwoord. Danke!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha sorry hoor :P Maar graag gedaan! Twitter ze! Wat is je twitternaam? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he lekker gezellig mopperen.. wat lucht 't op .. haha!
Sorry van mijn kant.. ik ben gewoon beetje angstig voor die diensten altijd. Twitternaam: PUBLlC (lijkt net public alleen is de éérste L een hoofdletter en de tweede is een kleine L. ...och och och wat slim! ..haha)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen al voor de moeite verdient raamklaza een +!