Kan ik mijn LG G6 opladen met een normale powerbank?

Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht, namelijk de LG G6. Deze ondersteunt fast charging. Ik heb bij ontvangst ook een fast charger meegekregen om hem op te laden. In de handleiding staat dat je hem niet met andere laders mag opladen, omdat deze mogelijk geen fast charging ondersteunen. Mijn vorige mobiel, die geen fast charging ondersteunde, laadde ik weleens op met een bij de blokker gekochte powerbank van 4400 mAh. Kan ik mijn nieuwe mobiel dan ook met deze powerbank opladen. Volgens de handleiding denk ik niet, maar ik weet niet hoe serieus ik deze opmerking in de handleiding moet nemen. Of zijn er speciale fast charge powerbanks die ik dan moet kopen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

Je kunt fast charging uitzetten in opties, en dan kun je gewoon met een normale oplader of powerbank je telefoon opladen.