hoe kan ik mijn Vodafone nova 845 weer opgestart krijgen?

Mijn vodafone nova 845 (oude mobiel ik weet het) start niet meer op.

Ik heb hem geroot / rom erop gezet.
maar wifi deed het niet meer helemaal in orde dus wou ik hem terug zetten met de optie fabrieksinstellingen.

Heb ik dit gedaan vanuit instelling en werkte het. Ik had mijn telefoon opgestart mijn apps waren er nog wel op wat niet de bedoeling was maar oke.

Na enige tijd liep mijn mobiel vast en deed mijn einde toets het niet en heb ik hem uitgeschakeld.
Vervolgens wou ik hem opstarten en dat deed hij niet. ik krijg een witte zandloper en daarna een android poppetje met daaronder android en een laad circeltje, en dit blijft voor uren staan.

Ik heb hem met de einde toets / volume down en shut down knop opgestart om in het recovery te komen. Maar dit werkt ook niet.

Kan iemand mij hierbij helpen.
Want ik moet deze telefoon weer aan de gang krijgen.

Want got no money.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar dit werkte niet. Ik krijg hem niet in de recovery

Antwoorden (1)

Als alles niet meer werkt en je kan ook niet in de recovery komen.
Dan zou je kunnen overwegen ( indien mogelijk ) om opnieuw te gaan flashen.
Ik weet niet welke rom je hebt gebruik maar als deze moelijkheden gaf dan zou ik rondkijken naar een andere versie.
Uiteraard moet deze wel voor jou toestel geschikt zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Toen je probeerde om in de recovery te komen, had je hem aangesloten op je computer/laptop?
Zo ja, even opnieuw en dan zonder usb...............