Waarom moet je een nieuw telefoon altijd helemaal opladen?

Ik heb een refurbished telefoon gekocht en heb hem (per ongeluk) niet helemaal opgeladen. Het lijkt erop dat de accu snel leegloopt, kan dit het gevolg zijn van mijn fout?

Toegevoegd na 59 seconden:
Ps. Ik bedoel opgeladen voor het eerste gebruik.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

een refurbished Iphone is als het goed is al eerder gebruikt en dus opgeladen. Als de persoon voor jou hem de 1e keer niet helemaal heeft opgeladen, kan het wel zo zijn dat je batterij minder lang mee gaat, maar dit verschil is niet super groot. Als de batterij vervangen is voor je hem kocht, kan het wel zo zijn dat die minder lang meegaat omdat je hem de eerste keer niet helemaal hebt opgeladen. Ook dit verschil mag niet super groot zijn. Je hebt verschillende apps die je batterijverbruik meten en optimaliseren. Ik raad je aan deze te downloaden