Wat betekent die {R} bovenaan op je mobiel?

Sinds ik een mobiel heb, weet ik niet wat het betekent! Iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
8.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke mobiel heb je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een samsung Corby. Zonder TouchScreen.
Amadea
13 jaar geleden
Misschien heb je wat aan deze informatie: http://www.goeievraag.nl/vraag/samsung-star-bovenaan-scherm-betekent.148801
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, oke, dankjee :D

Het beste antwoord

Ben je in het buitenland?? Een R op je telefoon betekent vaak roaming, dit betekent dat je telefoon niet binnen het bereik is van je eigen provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat je in het buitenland een GPRS verbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft idd. Met roaming te maken. Maar dat hoeft niet altijd hoor. Stel Je koopt een simlockvrij toestel van t-mobile. Dat toestel is dan t-mobile branded. Dat betekent dat het toestel op t-mobile software draait. Als je dan een simkaart van kpn erin stopt geeft hij ook een R aan. Maakt helemaal niks uit verder hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stel je hebt een telfort abbo of prepaid, dan gebruik je het netwerk van KPN, en dat houdt roaming in. Zelfde als in het buitenland, dan maak je ook weer gebruik van een andere mast.