Hoe heten die stickers? (zie uitleg)

Ik zag iemand een met een telefoon, waarbij er een dikke sticker op de achterkant zat. Er zat een soort lampje in, wat af en toe aan ging. Het hoorde zeker niet bij de telefoon, want het zat er gewoon opgeplakt. Er zat echt zo'n dikke, doorzichtige laag over de sticker zelf heen. Weet iemand wat dit zijn, waar ze voor dienen en waar ik deze kan vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Google heb ik natuurlijk allang geprobeerd, maar kan niks vinden.. :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Ik heb ze gevonden onder 'telefoon led sticker'. zie ook: http://www.twenga.nl/dir-Telefonie,Goodies-en-Gadgets-voor-telefoons,GSM-sticker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een sticker die aan kan geven dat de telefoon over gaat, als je bv in een vergadering zit gaat alleen het lampje branden en niet het geluid of trilfunctie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En geldt dat ook voor smsjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker, elke keer als er wat binnenkomt op je toestel, maar pas op, ook als er een toestel heel kort bij jouw toestel in de buurt wat binnenkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, bedankt!