Hallo, ik heb een samsung chat 335 en ik kan niet met de wifi op internet. Ik heb wel verbinding maar hij gaat het internet niet op. Ik heb ziggo?

Toegevoegd na 2 minuten:
De telefoon maakt wel verbinding. Maar als ik op het internet wil gaan, doet hij dat niet. Ik heb ook voor het verbindingsteken een W staan. Ik kan wel op het internet als die W er niet voor staat en dat is dan buitenshuis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat hebben wij ook wel eens.
Dan moeten we altijd de router resetten:
Trek eerst de stekker van de modem eruit en daarna die van de router; wacht ong. 2 minuten en doe eerst de stekker van de modem erin, wacht tot alle lampjes branden (behalve het lampje van het internet) en stop dan de stekker van de router erin.
Na dit doet het internet het bij ons weer.