Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn 06 nummer bestaat niet meer, hoe kan dat?

Ik gebruik deze mobiele telefoon nooit, maar het nummer kan toch niet zomaar verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
5.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Kijk in de voorwaarden van je provider, vaak moet je minstens 1x in het half jaar of jaar bellen, smsen en/of opwaarderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb deze telefoon kadeaux gekregen..
Ritsuka
7 jaar geleden
De telefoon maakt niet uit, het gaat om de provider van de simkaart. Je simkaart moet je actief houden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je, heb ik inmiddels begrepen ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zolang je abonnement betaalt of minstens 1x per jaar je prepaid-tegoed ophoogt blijft je nummer bestaan. Anders vervalt het nadat je per sms op dat nummer gewaarschuwd bent. Als jouw telefoon uit stond heb je die sms uiteraard niet ontvangen, maar het heeft ook in de voorwaarden gestaan toen je de telefoon kocht.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nadat het nummer vervalt zal het nog enige tijd ongebruikt blijven, maar wegens het beperkte aantal beschikbare nummers zal het al gauw aan een nieuwe gebruiker worden toegewezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel
Jazeker kan dat wel. Prepaid heeft meestal een bepaalde houdbaarheid. Als jij je telefoon langdurig niet gebruikt en de simkaart is verlopen, dan vervalt daarmee ook het nummer dat bij die simkaart hoorde. Het verschilt per provider hoe lang dat duurt.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding